Friday, April 2, 2010

taat. thank u! :)

there was one night where she asked my permission to go for karaoke at mid-night.
then aku ckpla "kalau baby xpegi mlm ni boleh?"
then dia tanyela.. "why?:("
then aku ckp "urm.. nak u teman me"
padehal aku bagi tau.
aku saje2 je nak uji dia.
aku nk tgk kalau aku ckp xboleh dia tetap nak pegi tak.
haha, jahat en aku? =p

then dia pun "urm..ok.. :("
then i asked again "btul ni?"
dia ckp "dah u xnak."
i said "thank u baby.. :)"
dia ckp "urm"
aku ckp trime kasih bukan sbb dia xpg sbb aku suruh. aku ckp trime kasih sbb she's willing to sacrifice her happiness for me.. :)

oh,
kalau dia ckp "urm", maknanya dia tgh majok.
aku da tau sgt da. kalau dia asyik text "urm" "urm"
maknanya dia tgh majok la tu, kalau aku xpujuk, smpi bile2 la dia majok.
tp aku ni jnis yg xsuke tgk dia majok..
tgk dia majok je, hati aku cair trus dah. haha
>.< da syg sgt, nak wat cemane.. :)

then aku ckpla "ok, baby pegila.. i izinkan.. :)"
then dia ckp "ha?? btul ke??"
then aku ckpla "btul syg.. :) i nal uji baby je. i nak tgk kalau i ckp xboleh, syg tetap nak buat jugak ke."
then dia ckp "baby gedik!"

haha, i suke uji u yang.. =p
i nak baby taat kat me.. and u have prove it to me. :)
hehehe, gedik tol aku nih.

tp aku suke sgt bile dia kata ok.. i xpegi kalau u xnak i pegi..
walaupun dlm hati dia, dia nak sgt nak pegi..
haha..
yang.. as long as baby buat bende yang ok, bukan bende yg memudaratkan, i izinkan.. :)
aku nak jugak dia have fun whenever she can. xbestla jd kongkong2 nih.
haha

No comments:

Post a Comment