Saturday, April 3, 2010

bergerak sudah group 3.



today, group 3 pegi kb untuk habiskan sim training..
total of 30hours and arouund 12days for them to finish it.
yang xbestnya, john and aniq pegi..
nak kacau sape pulak kali ni? biasenya john jela yg aku suke kacau..
hahahahha
deepa pun aku suke kacau gak..
hadoiii, mesti boring sket klu xde group 3. rindu!
tp nak wat cemane..
group aku pun memanjang busy, fly everyday sbb due date for us is on 15th april.
insyaAllah dpat.. and fnt aku luse!! pergh!!!
aku xready lagi wehhhhh.
pastu smbg ngan nite flying, pastu cpl gh test pulak...
pergh, seramnyer aku.. :(

xnak fly boleh ke? hahaha

jadi skang kat rumah aku, tinggal saiful, our engineer. me, ck, and syazwan!
haha, rumah sebelah pulak tinggal aizat, syamir, danny gan, danial, pakcik, prem and meera.
i gotta feeling that i will miss these days when i grow old..

No comments:

Post a Comment