Monday, April 12, 2010

a bad night, a good day!

malam semalam, ade berlaku sedikit pertengkaran between me and sayang.
aku acted mcm budak2 sket and syukur this morning when aku call, she picked up.
malam semalam tak boleh tido sebab baru je lepas gadoh, and drpd mata mengantok, trus jd tak ngantok.. aku pon tak tau aku tido pkol bape semalam and i'm really sorry sayang.
akibatnya, pagi tadi aku bangun lambat. haha
tu pun wawan masok bilik aku and gerak aku sambil tanyer "ali, ko fnt en hari ni?"
aku da menggelabah smbil tgk jam yg da pkul 7.31am.
pergh aku trus bergegas kuar nak cr saper yg boleh dtg balik nnt untuk amek aku.
sbb van da ready nak gerak da.
then van pg dulu, aku siap2 jap then wawan dtg balik amek aku with danny.
thanks wan!
then sampai skolah je, prepare sket2 and call sayang. aku nak dgr suara dia before aku buat test.
then da call sumer, then syukur things da nampak better..
then aku pun like ususal ingatkan dia da bgtau instructor ke blum psl taknak fly hari ni.. sbb dia penat.. and kejutkan dia sumer..
then before aku fly aku call dia lagi nak bgtau la yg aku nak fly jap lg.
and thanks sayang for the wish. u made my day.
then fly sumer mcm biase, i did my best and percaya tak, blum sempat pon nak takeoff, captain wan da tidoq, hahaha, adoii
and aku at first mmg cuak giler tau tp aku xcuak about flying.
aku cuak ttg briefing je. and nsb baiklaa dia tak tanye mcm2.
dia tanye aku kepayang kat mana? ko sekolah mana dulu?
hahaha, soalan2 pelik lak yg dia tanye.
but papepun i'm glad!
then da land sumer, da dibrief, dia ckp both me and eden pass. dia happy with our flying. then aku trus call mak aku and dyana.
and aku text mama dyana jugak nak bgtau ttg this gud news. :D

so now da boleh prepare utk balik kb and buat test kat sane. tak sabar sangat!
and ade kemungkinan besar aku tak dapat balik for birthday dyana.. :(
but aku try balik la, first birthday together kot.

ps: sayang, i really love you.. please remember that always and forever.

No comments:

Post a Comment