Friday, July 2, 2010

cinta itu datang dari hati yang ikhlas,
bila saya sayang awak, saya tak sayangkan awak sebab awak sayangkan saya.
saya sayang awak sebab saya nak sayang awak dan saya tak mengharap2kan apa2 balasan.
sebab saya sayang awak dgn ikhlas.

kalau awak benci saya, tak nak jumpe saya, saya tetap tunggu awak.
bukan sebab saya rasa yakin yang satu hari nanti kita akan tetap bersama kembali,
tetapi sebab saya tahu juah di sudut hati saya,
to love you is the right thing to do.

ily,
you are my one and only sayang.

sometimes i wonder "is what i am doing now is right?"
and i do not know.
but one thing that i am sure,
it's feel right.

i am alright to wait for you for years because it is the right thing to do if u left me.
i want to love you as much as i possibly can,
no matter how painful it gets at times,
because one day when i am gone,
i wont be able to do what i do now.

and i really wish you will remember me,
always and forever,
as you will always be in my memory,
forever and after.

No comments:

Post a Comment