Saturday, April 10, 2010

fly 3jam jee, nak fly lg banyak! :(

so today aku bgn awal, pkul 6.30am. patutnya kene gerak dyana pkol 6am tp aku terlewat bgn, nsb baik dia sempat siap2 sumer.
pagi tadi patotnya teman wawan fly pg kb nak tukar ac, but last minute xjadi, sbb flt ops kb ckp aircraft xready lagi. so xfly la.. and kalau ikut jadual, aku fly petang,
part of me rasa menyesal sket sbb kalau tahu xjd fly, boleh aku bgn lambat.
but i am wrong. aku syukur gile pegi skolah pagi tadi sbb aku dapat siapkan my logbook yg da brape bulan ntah xupdate. and aku sempat siapkan board for my fnt.
so kurang la beban tu. now i just need to study a bit to build up my confidence.
xsuke la kalau instructor tanye sumthing and aku xdpt jawab. :(

so td fly if 3jam. and 1jam aku bwk wawan. then aku bwk bad then aku bwk amir.
huhu, best2. xrase sgt la kepenatan tu sbb although fly 3jam, but after one hour je aku land. sbb nak tukar safety pilot. kesian lak nak mintak wawan mutual sbb dia da xde sortie da. sortie dia kan kene cancel so tgk dia pon mcm xsbr nak balik je, so mintak dia mutual for one hour jelah.
then next hour bwk bad.
then next hour bwk amir.
and esok aku xde sortie. which is gud as i can relax and study sket.
aku study bukan bukak buku. bukak wikipedia je kat internet. buku sumer ntah kemana ntah aku da campak.

and family dyana buat suprise utk dyana! :D
family dyana dtg jb, tp xlame. tonight da balik..
wahh, aku rase happy sgt. :D
happy sebab tgk dyana happy kot.
ok ok, jiwang alert! =.=

skang ni, ramai my batchmate kuar dinner, aku da makan awal. so xikotla..
ceitt, kalau aku blum dinner pon bukannya aku nak ikot gak. aku ni jnis yg mls sket,
lg suke duduk rumah tgk tv.
boringkan saya? hahah!

adoii, bilela dyana nak text ni.. rindulaaaa

ps:sharur aka pakcek, best bace??

1 comment: